.: IVI :.
Authors
Blog Previous
مقدمه
 

          ساختن یک فرنچایز موفق همواره کاری دشوار است و کمتر بازی را می بینید که در همان شروع کار، بتواند روی پای خودش بایستد. اما دشوارتر از ساخت، زنده نگه داشتن و بیشتر کردن این موفقیت است. کاری که استدیوی Naughty Dog ، با دقت و زحمت زیاد انجام داده است. پس از عرضه نسخه های اول و دوم Uncharted، این استدیو بازیسازی، هنوز هم چندین تردستی فوق العاده برای گیمرها دارد و Uncharted 3 از هر لحاظ بی نظیر است. در U1 و U2 سازنده بهترین ها را در بازی جای داده بود، اما نکته مثبت هرسه نسخه این است که ND  به طرز وحشتناکی از تکرار اشتباهات قبلی جلوگیری کرده است و نتیجه واضح این است که U3 تقریبا هیچ اشکالی ندارد!


ادامه مطلب
[ چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:Uncharted 3: Drake's Deception,Uncharted 3, ] [ 12:40 ] [ m.f IVI ]

 

 

به تازگی نسخه جدید یكی از زیباترین سری بازی های نسل قبل، یعنی Hitman تأیید شد. چهار نسخه این بازی بیش از 10 میلیون فروش داشته و اینبار IO Interactive حتی قصد دارد تا در سال 2012 مخاطبان بیشتری را با این بازی آشنا كند. آقای توره بلیستاد (Tore Blystad) كارگردان Hitman: Absolution می گوید كه قرار است این بازی در E3 امسال به طور مفصل معرفی شود. او می گوید: "Hitmanهای قبلی بازی های خیلی سختی بودند و سلیقه های خاصی را به خود جذب می كردند. بزرگترین چالشی كه ما داشتیم، این بود كه بازی را بسیار وسیع تر كنیم تا آسان تر بازی شود و خیلی روان تر باشد. اما هنوز بازی كاملاً قوی است و مخاطبان Hardcore را راضی می كند.

ما نمی خواهیم هواداران بسیار وفادار خود كه چندین سال با ما بودند را از دست بدهیم." پنج سال از آخرین بازدید خود با قاتل طاس كه Agent 47 نامیده می شود می گذرد. در آن زمان استودیو با ارائه یك تكنولوژی جدید و روایت زیبای داستان، عنوانی بسیار زیبا خلق كرد. داستان نسخه قبل طوری تمام شد كه هم پلیس و هم Agency به دنبال 47 می گردند تا او را بكشند. IO Interactive موتور Glacier 2 را طراحی كرده تا Hitman جدید را با آن بسازد. بازی در آمریكا اتفاق می افتد و یكی از مراحل ابتدایی بازی در شیكاگو شروع می شود. بلیستاد می گوید كه موتور بازی بسیار متنوع شده و در عین حال طوری طراحی شده تا گیم پلی لازم را به راحتی اجرا كند.

برای بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید.

 

 

 

نویسنده: حمیدرضا نیکوفر

 

 

ادامه مطلب
[ سه شنبه 18 بهمن 1390برچسب:Hitman: Absolution,Hitman, ] [ 21:30 ] [ m.f IVI ]

 

 

مقدمه

گــــاتهام، شهری که همواره شاهد درگیری های شبانه روز چندین و چند گروه از خلافکاران در خود بوده است. در اینجا بود و نبود نیروی های امنیتی با یکدیگر هیچ تفاوتی ندارد. گــاتهام یک قدم عقب تر از آخرالزمان است. اما بالاخره روزی فرا رسیده است که کسی پرده های سیاه ظلمت و تبه کاری ها را کنار بزند و برای این شهر روشنی بیاورد. تنها یک نفر می تواند که این کار را انجام دهد و امید را به قلب تاریک شهروندان گـــاتهام بازگرداند، او کسی نیست جزء بتـــــــمن.

 

داستان

داستان بازی دقیقاً یکسال پس از حوادث نسخه ی قبلی، Arkham Asylum اتفاق میافتد. کوینسی شارپ با تبلیغات فراوان موفق به دریافت سِمت شهردار شده است. او تصمیم می گیرد که بخشی از شهر را تحت تدابیر شدید امنیتی در اختیار ساکنین و بیماران تیمارستان آرکام قرار بدهد. پس از مطرح شدن این موضوع توسط سران شهر، بروس وین یکی از افراد با نفوذ و ثروت مند گاتهام شدیداً شروع به مخالفت با این موضوع می کند. داستان بازی دقیقاً از جایی آغاز می شود که بروس وین توسط نیروی امنیتی "Tyger" با سرکردگی "هوگو استرنج" ربوده می شود. هوگو قصد دارد با انجام پروژه ای با نام "Protocol 10" به یکی از قدرتمندان شهر گاتهام تبدیل شود. سایر زاویه های داستانی Arkham City تنها به حل کردن مسئله ی بالا منتهی نمی شود و با سر رسیدن Cat Woman و Two Face به بازی، ماموریت های بتمـــن بیشتر از قبل خواهد شد.

 

 

خوشبختانه داستان بازی به اندازه ای پیچ و خم دارد که بازیکننده را تا پایان بازی مجذوب خود نگه دارد. در کنار داستان اصلی بازی، تعداد زیادی نیز ماموریت جانبی برای بتمــن وجود دارد که شاید بهتر است بگوییم اسماً باید به آن "ماموریت جانبی" گفت، زیرا داستان هر یک از این ماموریت ها به قدری جذاب و دلنشین است که حتی نمی توانید تصور آن هم بکنید که این ماموریت ها تنها برای تکمیل کردن هسته ی اصلی داستان در بازی قرار گرفته اند و انتظار دارید که هر کدام از آنها برای خود پس زمینه ای طولانی داشته باشند. تنها نکته ای که شاید کمی باعث سردرگمی بازیکننده ها در اواسط بازی شود، تعداد بسیار زیاد شخصیت های داستانی آن است. در Batman AC سعی شده که بخش اعظمی از شخصیت هایی که بارها نام آن ها را در کتاب های کمیک بتمــن دیده ایم و در بین طرفداران کتاب ها نیز دارای شهره ی خاصی هستند قرار بگیرند. شاید در نگاه اول این مسئله نه یک نکته ی منفی، بلکه یک امتیاز مثبت برای بازی محسوب شود اما معرفی نه چندان مناسب و همینطور ناقص همین شخصیت ها باعث شده که بازیکننده در داستان بازی گم شود. بهتر بود که اعضای راک استیدی حوصله ی بیشتری برای شخصیت پردازی آن ها خرج می کرد. داستان های نبرد ما بین بتــمن و جــوکر همواره جزء پرمخاطب ترین ها بوده و این بار نیز راک استیدی موفق شده است که به خوبی یک داستان تازه و خاص را برای طرفداران هر دوی آن ها روایت کند. شاید اگر بگوئیم بخش داستانی بازی به جزء شخصیت پردازی نه چندان کافی تعدادی از کاراکتر ها هیچ ایراد دیگری ندارد اشتباه نگفته ایم.

برای بقیه مطلب به ادمه مطلب بروید.

منبع:سایت بازی نما


ادامه مطلب
[ دو شنبه 17 بهمن 1390برچسب:, ] [ 19:6 ] [ m.f IVI ]

با توجه به اظهار نظرهای مکرر سران یوبی سافت مبنی بر این که قصد دارند هر سال قسمت جدید از سری بازیهای فرقه اساسین را در اختیار بازی کننده ها قرار دهند ، معرفی عنوان جدید از مجموعه در جرین نمایشگاه E3 ان چنان دور از ذهن نبود. مسوولان یوبی سافت در جریان این نمایشگان (فرقه اساسین : افشاگری ها) را معرفی کردند. مشابه دو قسمت گذشته اتزیو هم چنان به عنوان شخصیت اصلی بازی حضور خواهد داشت، با این تفاوت که دوره میان سالی را پشت سر گذاشته و مبارزی کاملا پخته و سالخورده به نظر میرسد. در فصل انتهایی انجمن برادری ، دزموند با مشکلات متعددی دست به گریبان شده و نهایتا در دستگاه انیماس حبس میشود. وی با پیدا کردن مکان خاصی در انیماس تخت عنوان اتاق سیاه ، خاطرات خود را بازخوانی میکند تا بار دیگر بازی کننده بتواند در نقش اتزیو به مناقشات به وجود امده در سال ۱۵۱۱ میلادی بپردازد. بخش اعظمی از خط داستانی بازی در شهر قسطنطنیه (استانبول) جریان خواهد داشت و قرار نیست بار دیگر معماری قرون وسطی ایتالیا را تجربه کنیم. اتزیو به سلاحی جدید مشابه چنگک مجهز شده و بوسیله ان میتواند با سرعت بیشتری از طریق سیم ها و طناب های بین ساختاها تردد کند. همچنین وی میتواند از این چنگک مخصوص برای اسیر کردن دشمنان و اجرای ضرب ها بیشتر استفاده نماید. بخش چند نفره انلاین مشابه انجمن برادری در افشاگری ها نیز وجود دارد. با این تفاوت که امکان شخصیت سازی کامل شخصیت ها ، لباس ها و اسلحه هایشان وجود خواهد داشت. فرقه اساسین: افشاگری ها در روز بیست و چهارم ابان ماه سال جاری در اختیار بازی کننده ها قرار خواهد گرفت. با توجه به این در این نسخه از بازی ، داستان در استانبول رخ میدهد ، لذا مناطق دیدنی ان شهر را نیز به زیبایی طراحی کرده اند .


تصاویری از محیط بازی Assassin's Creed Revelations :

http://basic.bazijadid.com/images/AssassinsCreedRevelations/5.jpg
http://basic.bazijadid.com/images/AssassinsCreedRevelations/4.jpg
http://basic.bazijadid.com/images/AssassinsCreedRevelations/3.jpg
http://basic.bazijadid.com/images/AssassinsCreedRevelations/2.jpg
http://basic.bazijadid.com/images/AssassinsCreedRevelations/1.jpg

[ پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:Assassin's Creed Revelations, ] [ 14:48 ] [ m.f IVI ]
شاید تاکنون برای شما پیش آمده باشد که نرم افزاری چشم شما را بگیرد اما ندانید این نرم افزار برای شما قابل استفاده است یا نه. حال ما به همین دلیل تصمیم به قرار دادن پسوند های فایل های قابل نصب بر روی سیستم عامل های مختلف داریم.

 

سیمبین

سیستم عامل سیمبین که در حال حاضر تنها تنها در نوکیا مورد استفاده قرار می گیرد نرم افزار ها را با فرمت SISX و SIS را اجرا می کند.


 

WINDOWS PHONE

این سیستم عامل برای نصب نرم افزار معمولا از پکیج استفاده می کند.این بسته ها شامل نرم افزار های فشرده هستند و پسوند این نرم افزارها CAB می باشد.


 

IOS

این سیستم عامل قابلیت پشتیبانی از فرمت IPA را دارد.در این سیستم عامل فایل ها با پسوند DEB نیز اجرا میکند.سایت هاییی مانند اپلستان مراجعه کنید


 

اندروید


سیستم عامل قوی شرکت گوگل فایل ها با فرمت APK را پشتیبانی میکنند.سایت های زیادی مانند کافه بازار و اندرویدی هاو... نرم افزارها و بازی های مخصوص گوشی های اندروید را عرضه می کنند.

هم چنین برای دانلود بازی و نرم افزار و... با فرمت های SSISXوSISوAPKوJARو...میتووننید به WWW.TAKMOB.NET برید و برنامه ی موردنظر رو دانلود کنید

 

نویسنده:محمد جواد یوسفی

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 18:6 ] [ m.f IVI ]

 

بازی گرشاشب 

 

گرشاسپ و اوروخش که هر دو برادر بوده اند  پسر اثرت ، پسر سام  ، پسر ترک ، پسر اسپنئیسپ ، پسر دوروشپ ، پسر تور ، پسر فریدون اند ، منجی آخر زمان ، نخست از جهانینان برای کمک گرفتن مرده گرشاسپ پسر سام را  برانگیزد تا بیوراسب(ظهاک) را به گرز زند وکشد و از آفرینندگان باز دارد . . .!

 

بازی کامپیوتری گرشاسپ

آن چه خواندید بخش هایی از  کتاب  بندهش یکی از کهن ترین کتاب های ایرانی است که اولین بار به گرشاسپ اشاره کرده است علاوه بر این از گرشاسپ در اوستا ، گرشاسپ نامه اسدی  طوسی و حتی در شاهنامه فردوسی یاد شده است . او یکی از پهلوانان اساطیری ایران زمین و اجداد رستم دستان است ، شهرت او در ماجراجویی است و از بین برنده بسیاری از دیوان و نزدیک به هفتصد سال عمر می کند  این  پهلوان اساطیری قرار است شخصیت اول یکی از، زیباترین بازیهای ایرانی باشد به نام خودش:  گرشاسپ .

 

از سوشیانات تا گرشاسپ

شرکت  فن افزار شریف با مدیریت آقای  فصیحی از سال  ۱۳۸۲ در تولید  نرم افزار های مالی فعالیت می کند ، حدود  سه سال است که این شرکت  با توجه  به تخصص در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی به ساخت بازی روی آورده است و در ابتدا آقای فصیحی با کتاب  سوشیانس نوشته  شروین  وکیلی آشنا می شود  و داستان زیبای آن منشأ ایده اصلی برای ساخت  یک بازی می شود . با توجه به گستردگی  داستبازی گرشاشب

 

گرشاسپ و اوروخش که هر دو برادر بوده اند  پسر اثرت ، پسر سام  ، پسر ترک ، پسر اسپنئیسپ ، پسر دوروشپ ، پسر تور ، پسر فریدون اند ، منجی آخر زمان ، نخست از جهانینان برای کمک گرفتن مرده گرشاسپ پسر سام را  برانگیزد تا بیوراسب(ظهاک) را به گرز زند وکشد و از آفرینندگان باز دارد . . .!

 

بازی کامپیوتری گرشاسپ

آن چه خواندید بخش هایی از  کتاب  بندهش یکی از کهن ترین کتاب های ایرانی است که اولین بار به گرشاسپ اشاره کرده است علاوه بر این از گرشاسپ در اوستا ، گرشاسپ نامه اسدی  طوسی و حتی در شاهنامه فردوسی یاد شده است . او یکی از پهلوانان اساطیری ایران زمین و اجداد رستم دستان است ، شهرت او در ماجراجویی است و از بین برنده بسیاری از دیوان و نزدیک به هفتصد سال عمر می کند  این  پهلوان اساطیری قرار است شخصیت اول یکی از، زیباترین بازیهای ایرانی باشد به نام خودش:  گرشاسپ .

 

از سوشیانات تا گرشاسپ

شرکت  فن افزار شریف با مدیریت آقای  فصیحی از سال  ۱۳۸۲ در تولید  نرم افزار های مالی فعالیت می کند ، حدود  سه سال است که این شرکت  با توجه  به تخصص در زمینه نرم افزار و برنامه نویسی به ساخت بازی روی آورده است و در ابتدا آقای فصیحی با کتاب  سوشیانس نوشته  شروین  وکیلی آشنا می شود  و داستان زیبای آن منشأ ایده اصلی برای ساخت  یک بازی می شود . با توجه به گستردگی  داستان و ، وسعت  سرزمینی  که داستان در آن  خلق شده است ، تصمیم اولیه  بر ساخت  یک بازی نقش آفرینی مانند تایتانگوئست گرفته می شود .  با اضافه شدن تیم  هنری قوی به این پروژه مانند سهیل دانش اشراقی و خود آقای وکیلی به عنوان نویسنده داستان بازی ، تصمیم بر ساخت  یک بازی اکشن  سوم شخص  گرفته می شود .  تیم سازنده حدود ۱۸ ماه بر روی بازی  سوشیانت  فعالیت (تحقیق و ساخ

) می کند .

در نمایشگاه بازی های رایانه ای سال گذشته این بازی با گرافیک بسیار زیبا و بالاتر از نمونه های ایرانی توجه  همه را به خود جلب می کند . اما به دلیل هزینه های  بالای ساخت  یک بازی با چنین کیفیتی  پیشرفت پروژه بسیار کند انجام می شود . سرانجام در زمستان سال گذشته با حمایت  بنیاد ملی بازی های  رایانه ای تولید سوشیانت سرعت می گیرد و برای اینکه  حرفی درباره کارکتر اصلی نباشد (چون سوشیانت  منجی نهایی زرتشتیان است ) تصمیم بر این می شود که  کارکتر اصلی  از سوشیانت به گرشاسپ تغییر  کند .

 ان و ، وسعت  سرزمینی  که داستان در آن  خلق شده است ، تصمیم اولیه  بر ساخت  یک بازی نقش آفرینی مانند تایتانگوئست گرفته می شود .  با اضافه شدن تیم  هنری قوی به این پروژه مانند سهیل دانش اشراقی و خود آقای وکیلی به عنوان نویسنده داستان بازی ، تصمیم بر ساخت  یک بازی اکشن  سوم شخص  گرفته می شود .  تیم سازنده حدود ۱۸ ماه بر روی بازی  سوشیانت  فعالیت (تحقیق و ساخت) می کند .

در نمایشگاه بازی های رایانه ای سال گذشته این بازی با گرافیک بسیار زیبا و بالاتر از نمونه های ایرانی توجه  همه را به خود جلب می کند . اما به دلیل هزینه های  بالای ساخت  یک بازی با چنین کیفیتی  پیشرفت پروژه بسیار کند انجام می شود . سرانجام در زمستان سال گذشته با حمایت  بنیاد ملی بازی های  رایانه ای تولید سوشیانت سرعت می گیرد و برای اینکه  حرفی درباره کارکتر اصلی نباشد (چون سوشیانت  منجی نهایی زرتشتیان است ) تصمیم بر این می شود که  کارکتر اصلی  از سوشیانت به گرشاسپ تغییر  کند .

 

منبع:سایت گیم ایران

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:بازی گرشاشپ, ] [ 16:29 ] [ m.f IVI ]
شرکت سونی که چندی قبل سهام شرکت اریکسون رو خریده بود این بار گوشی جدید خود به نام SONY XPERIA S را  معرفی کرده.

 

SONY XPERIA S  دارای صفحه نمایش لمسی LED-backlit LCD 4.3 اینچی میباشد و وضوح تصویر1024x720پیکسل را داراست و با پردازنده ی دو هسته ای 1.5 گیگاهرتزی و سیستم عامل اندروید2.3(جینجربرید) به بازار عرضه می شود.

از دیگر قابلیت های گوشی می توان به دوربین 12 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری فول هچ دی و فوکوس اتوماتیک در هنگام فیلمبرداری و لرزشگیر دست در هنگام فیلمبرداری و تشخيص چهره و لبخند و فلاش-حافظه ی داخلی 16 گیگابایتی و یک گیگ حافظه ی رم-صفحه نمایش ضد خش-USB On-the-go support-پشتیبانی از فلش و HTML 5-پورت HDMI-قابلیت کاهش نویز با میکروفون های اختصاصی-پشتیبانی تنها از میکرو سیم کارت-وباطری Li-Ion 1800 mAh اشاره کرد.

 

نویسنده:محمد جواد یوسفی

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:29 ] [ m.f IVI ]
Call of Duty: Modern Warfare3

 معرفی و رونمایی قسمت جدید از سری بازیهای ندای وظیفه در جریان E3 ، تبدیل به سنتی شده که هرساله شاهد ان هستیم. با توجه به سرمایه گذاری گسترده مایکروسافت بر روی این سری ، برای مدت سه سال است که نمایش زنده روند بازی ندای وظیفه جدید نصیب کنفرانس این شرکت می شود. امسال هم با وجود این کنفرانس که مایکروسافت بسیار جمع و جور و در عین حال مفید بود. ندای وظیفه جدید به مدت نه دقیقه به نمایش درامد. جنگاوری نوین۳ در حالی ساخته می شود که اکتیویژن ، ناشر بازی ، دوسال پرتنش را با سازندگان قسمت پیشین پشت سر گذاشته است. استدیو اینفینیتی وارد ، برای مدتی منحل شد، اما با ملحق شدن اعضای استدیو تازه تاسیس اسلج ها مرگیمز ، پروژه ساخت قسمت سوم به هر ترتیبی که بود ادامه پیدا کرد. خط داستانی جنگاوری نوین ۳ بلافاصله پس از پایان قسمت دوم اغاز میشود و امریکا هم چنان با روسیه در خاک خود درگیر است ، با این تفاوت که نیروی روس قویتر شده و جنگ به کشور های دیگری از قبیل انگلستان ، فرانسه و المان نیز کشیده میشود. دموی روند بازی که در کنفرانس مایکروسافت به نمایش درامد به عملیات گروه ویژه دلتا فورس با هدف از بین بردن زیردریایی های روس که تا بندرگاه نیویورک پیشروی کرده اند اختصاص داشت. شخصیت های محبوب قسمت های گذشته از جمله مک تاویش و پرایس در کنار چندین شخصیت قابل بازی جدید در جنگاوری نویس۳ حضور خواهد داشت. درکنار بخش داستانی امکانات جدیدی نیز به بخش چندنفره اضافه شده است که از جمله میتوان به حالت بقا از زیر مجموعه های Spes Ops اشاره کرد. جنگاوری نویس۳ در روز هفدهم ابان ماه امسال برای رایانه های شخصی ، ایکس باکس ۳۶۰ و پلی استیشن ۳ منتشر خواهد شد.

عکس بازی های رایانه ای Call of Duty: Modern Warfare3

 

 

منبع:سایت گیم ایران

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:Call of Duty: Modern Warfare3, ] [ 16:27 ] [ m.f IVI ]

بازی میرمهنا یک بازی اول شخص ایرانی با ریشه تارخی است. داستان این بازی در دوره حکومت کریم خان زند رخ می دهد.
در این هنگام که بیگانگان با تسخیر و گرفتن بخشی از جزایر ایران از جمله جزیره ی خارک و با چپاول و تجارتی نا عادلانه زندگی را بر مردم این خطه تنگ نموده بودند میرمهنا فرزند میر ناصر والی جزایر جنوبی ایران که از این ظلم به تنگ آمده بود با اندک یاران خود نهضت جنوب را شکل دادند تا دست استعمارگران را از کشور کوتاه کرده و مردم را از فقرو ظلمی که با آن گریبانگیر بودند برهانند.
این بازی در اصل به روایت بخشی از روزهای پایانی زندگی میر مهنا می پردازد که بازیکن در آن نقش جوان جنوبی ای را ایفا خواهد کرد که برای نجات خواهرش حنانه با یاران میر مهنا همسو و همراه می شود و همراه با آنها پا به مبارزات دلیرانه می گذارد.
از مشخصه های این بازی ایرانی استفاده از موسیقی کاملا سنتی با گرایش های محلی منطقه است که به جذابیت و حس ایرانی بازی افزوده است. فضا سازی متنوع و بومی منطقه و طراحی شخصیت ها بر اساس داستان و زمان بازی از دیگر مشخصه های بارز بازی میر مهنا است.
این بازی از دیدگاه فنی نیز قابل توجه است. دراین بازی سعی شده است تا تکنیک های جدید گرافیکی نزدیک به استاندارد های بازی سازی روز دنیا پیاده سازی شود. همچنین برای سازگاری بهتر با شرایط رایانه های بازیکنان تست ها و روش های معتبری جهت برطرف کردن معایب و همچنین بهبود سرعت ضمن تثبیت کیفیت تکنیک ها بکار گرفته شده است.

هوش مصنوعی بازی تقریبا از استاندارد های روز پیروی کرده و در پیاده سازی آن سعی شده که از بازی های مشابه خارجی در همین ژانر الگوبرداری شود. از جمله ویژگی های خاص آن می توان به شناسایی خودکار نقاط پوششی – ردیابی هوشمندانه ی دشمنان – جستجوی سریعترین روش مبارزه برای مقلوب نمودن دشمن – سازگاری با صحنه های کارگردانی شده و  شرایط محیطی خاص اشاره کرد.

همچنین بازی میر مهنا از روش موشن کپچر برای ضبط حرکات استفاده نموده است که کمک شایانی به طبیعی تر شدن حرکات و صحنه های بازی کرده است

 

ویژگی‌های داستانی بازی (نگاه ‌داستانی ‌بازی)

هفت ‌مرحله ‌جذاب ‌و ‌مهیج ‌این game در حدود ‌۴ ساعت ‌به پایان می‌رسد.

مراحل بازی ‌در زما‌ن‌های متفاوتی ‌از روز ‌و شب ‌رخ می‌دهد.

game ‌مملو از کاراکترهای متعدد با ‌چهره‌های ‌متفاوت است. ‌

طراحی قضا ویافت آن از ‌روی ‌نمونه‌های ‌اصیل و ‌هم زمان ‌داستان  بازی طراحی ‌شده‌است.

در این بازی ‌بیش ‌از ‌۸ سینماتیک بلند و ۲۰ سینماتیک ‌کوتاه وجود دارد.

——————————————————————————————-

شاخصه‌های ‌هنری بازی (نگاه ‌هنری بازی)

فضای  بازی‌کاملاٌ واقعی ‌است.

مدل سازی ‌کاراکترها و چهره‌هایشان ، ‌اشیا، ‌ساختمان ‌ها با کیفیتی بالا و با دقت بسیار انجام شده‌است.

در این بازی ‌حدود ‌۲۳۰ انیمیشن Motion Capture یا ‌کیفیت ‌بسیار ‌عالی به چشم ‌می‌‌خورد.

——————————————————————————————–

ویژگی‌های ‌فنی بازی (نگاه فنی بازی)

استفاده از سیستم ‌Material پشیرفته ‌شامل:

Normal Map . parallax Map . specular Map , . . .

استفاده گسترده ‌از Shader خاصی که توسط ‌خود ‌نیم سازنده ‌بدنی ‌نوشته شده است.

هوش ‌مصنوعی ‌مطابق ‌با باز‌ی‌های ‌روز ‌NextGen.

کارگردانی صحنه در ابعادی ‌وسیع کیفی ‌و کمی.
سرعت  اجرای  مناسب ‌در کارت‌های ‌گرافیکی ‌سال‌های ‌۲۰۰۴ میلادی  به بعد.

سازنده:
استدیو  اسپریس پویا نما

منبع:سایت گیم ایران

[ شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, ] [ 16:25 ] [ m.f IVI ]

صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 507
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 108068
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج