.: IVI :.
Authors
Blog Previous
Links

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان.:IVI:.و آدرس IVI.loxblog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





Shank 2
 
 
 
 
چند سالی است به لطف شبکه های PSN(SEN)،XBL و Steam دوباره بازی های دو بعدی مجال خودنمایی را پیدا کرده اند. عنوان Shank یکی از آن ها بود که نزدیک به دو سال پیش بر روی این شبکه ها منتشر شد. با این که نویسنده ی بازی همان کسی بود که داستان سری افسانه ای God Of War را به رشته ی تحریر درآورده بود اما داستان آن گفته ی جدیدی را برای بازی کننده بازگو نمی کرد.
Shank آمده بود که انتقام بگیرد، انتقامی سخت از مسببان اصلی قتل تنها شریک زندگی او. هیچ چیز و هیچ کسی توان مقابله با او را نداشت، هر کسی که برای او شاخ و شانه کشید در آخر نظاره گر ریخته شدن خون خود بر روی زمین شد.

به طور کامل مشهود بود که استودیوی Klei Ent بر روی زمینه ی داستانی بازی چندان وقت نگذاشته و تنها قصد آن ها این بود که بتوانند برای عنوان خود یک پس زمینه ی داستانی قرار بدهند. بیش از هر بخش دیگری آن ها بر روی گرافیک هنری و همچنین گیم پلی بازی تمرکز کرده بودند. اما آیا همان وضعیت بار دیگر برای دومین نسخه از Shank نیز رخ داده است یا خیر ؟
 
 
 
 

هیچ لذتی دلپذیر تر از انتقام نیست. شــنک توانست طعم خوش این لذت را بچشد و پس از آنکه موفق به کشتن قاتلان اصلی همسرش شد سوار بر اتوبوس به زادگاه خود بازگردد. هنگامی که اتوبوس در حال نزدیک شدن به شهر است ناگهان توسط افراد مسلحی متوقف می شود. به نظر می رسد این افراد در سطح شهر(زادگاه شــنک) پخش شده و به غارت و همچنین کشتار مردم بی گناه می پردازند.

 
پس از این که شــنک توسط یکی از این افراد تهدید می شود، شنــک سریعاً افراد مسلحی را که در اتوبوس حضور دارند می کشد و حال در اینجا ماموریت شنــک پاکسازی کلی شهر از این افراد و همچنین نابود کردن رئیس اصلی آن ها آغاز می شود. همانطور که به نظر می رسد در Shank 2 همانند نسخه ی اول، مبحث داستانی چندان در زمره مباحثی که بیشتر بر روی آن کرده اند نبوده است.
 
البته به هیچ وجه نمی توان "داستان" را عنصری شکست خورده و کاملاً آبکی نامید اما داستان بازی همانند دو سال پیش قرار نیست نکته ای جدیدی را برای ما بازگو کند، Klei Ent بار دیگر ثابت کرد دوست دارد داستانی معمولی و عاری از پیچ و خم را برای بازی کننده ها فراهم کند.

برای بقیه مطلب به ادامه مطلب بروید.

منبع:سایت بازی نما


ادامه مطلب
[ شنبه 13 اسفند 1390برچسب:Shank 2,شانک دو, Shank, ] [ 18:7 ] [ m.f IVI ]

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 452
بازدید کل : 107379
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج