.: IVI :.
Authors
Blog Previous

شرکت Rovio تاریخ عرضه بازی Angry Birds Star Wars را اعلام کرد . بازی پرندگان خشمگین جنگ ستارگان در تاریخ 18 آبان 1391 برای iOS ، Android ، Amazon Kindle Fire ، Mac ، PC ، Windows Phone و Windows 8 عرضه خواهد شد .

[ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:Angry Birds Star Wars , ] [ 23:50 ] [ m.f IVI ]

فروش ویندوز ۸ توسط مایکروسافت آغاز شد




امروز مایکروسافت یکی دیگر از مراحل پایانی عرضه ویندوز ۸ را پشت سر گذاشت. کاربران از همین امروز می‌توانند سیستم‌عامل جدید این کمپانی را پیش‌خرید کنند.

مایکروسافت رسماً پیش‌فروش ویندوز ۸ را برای مشتریان بسته نهایی ویندوز آغاز کرده است. این بسته که از امروز قابل پیش‌خرید است شامل دی‌وی‌دی نصب ویندوز ۸ پروفشنال است و ۶۹/۹۹ دلار قیمت دارد. برای خرید این محصول می‌توانید همین الآن به سایت‌های Amazon ، Bestbuy ، Staples ، Office Depot و البته فروشگاه‌های مایکروسافت مراجعه کنید.

شاید یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ویندوز ۸ این باشد که نسخه‌های قبلی ویندوز حتی ویندوز ایکس‌پی را هم می‌توان به ویندوز ۸ ارتقا داد؛ بنابراین نگران تنظیمات، برنامه‌ها و فایل‌های خود نباشید.

بسته‌بندی رسمی این محصول و تصویر روی پکیج هم که در بالا می‌بینید، سازگار با محیط زیست طراحی شده است. مایکروسافت اعلام کرده که این بسته‌بندی را از ماده‌ای ترکیبی با کاغذ تولید کرده که نسبت به بسته‌بندی محصولات قبلی این کمپانی ۴۱ درصد کاهش وزن دارد و در نتیجه در طول روند تولید و توزیع ویندوز ۸ معادل ۸۰ درصد از تولید گازهای گلخانه‌ای کاسته می‌شود.

اگر نمی‌خواهید برای ثبت خرید خود و دریافت دی‌وی‌دی تا ۲۶ اکتبر صبر کنید، می‌توانید به کمک همیار ارتقای ویندوز ۸ (Windows 8 Upgrade Assistant) از طریق اینترنت و سایت windows.com با داشتن هر کدام از نسخه‌های قبلی ویندوز شامل ایکس‌پی، ویستا، و سون تنها با هزینه ۳۹/۹۹ دلار سیستم‌عامل جدید مایکروسافت را مهمان رایانه خود کنید.

اگرچه خرید نسخه دیجیتال ویندوز از نسخه دی‌وی‌دی آن کم‌هزینه‌تر است؛ اما برای دریافت ویندوز ۸ از کم‌هزینه‌ترین راه ممکن، نیازی نیست راه دوری بروید. فقط کافی است نگاهی به اطراف خود بیندازید.

کاربران علاوه بر پیش‌خرید ویندوز ۸، می‌توانند از همین امروز برای خرید دستگاه‌های مختلف دیگر دارای ویندوز ۸ هم به فروشگاه‌های توزیع این محصولات مراجعه کنند.

با نزدیک شدن به تاریخ عرضه ویندوز ۸، مایکروسافت موقعیت را مناسب دیده تا جشنواره پیش‌فروش خود را آغاز کند. اما بعید است مشتریان زیادی از این گزینه استقبال کنند، چون خرید نسخه نرم‌افزاری ویندوز فرقی با خرید دی‌وی‌دی آن ندارد؛ بلکه هزینه کم‌تری هم دارد.

[ دو شنبه 24 مهر 1391برچسب:, ] [ 23:47 ] [ m.f IVI ]

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 507
بازدید ماه : 678
بازدید کل : 108068
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج