.: IVI :.
Authors
Blog Previous

به جرات می توان گفت یکی از مهم ترین جذابیت های سیستم عامل اندروید برای بسیاری از کاربران، Talking Tom بوده است و این نرم افزار باعث اندرویدی شدن خیلی ها شده است! پس از Talking Tom 1 نرم افزار های بی شماری به سبک آن و به تقلید از آن ساخته شدند، که هیچ کدام از آنها نتوانستند حتی ۵۰درصد از جذابیت Talking Tom را داشته باشند. اکنون پس از مورد استقبال قرار گرفتن Talking Tom توسط مردم، نسخه جدید آن یعنی Talking Tom 2 توسط شرکت سازنده آن ارائه شده است. در این نرم افزار تغییرات بسیاری اعمال شده، از جمله سه بعدی شدن  نرم افزار، آمدن یک مهمان به نام Talking Ben، اضافه شدن شیرین کاری ها و قابلیت های زیاد و…

 

 

pass رمز: www.androidmobile.ir
source منبع:  http://www.androidmobile.ir
 

برای دانلود روی ادرس زیر کلیک کنید

dl.androidmobile.ir/Applications/talking-tom-2_1.0-apk-data-AndroidMobile.ir.rar

همگی با بازی محبوب پرندگان خشمگین آشنا هستیم. پرندگان خشمگین خوک های بدجنس را دنبال کرده اند و ناگهان متوجه می شوند که وارد سیاره جدیدی شده اند که باید در آن سیاره به مبارزه با خوک ها بپردازند ولی این پرندگان خشمگین با قدرت عجیبشان حتما پیروز خواهند شد. Angry Birds Space نسخه Premium فضایی این بازی جذاب است که دارای مراحل بسیار متنوع و زیبایی است.

آپدیت این ورژن : باز شدن قفل Danger Zone

منبع : http://www.androidiha.com

رمز :www.androidiha.com

برای دانلود روی ادرس زیر کلیک کنید

dl.androidiha.com/games/Angry-Birds-Space-Premium-v1.0.1.zip

[ چهار شنبه 17 خرداد 1391برچسب:, ] [ 17:17 ] [ m.f IVI ]

نرم افزار بسیار جالب Visidon AppLock Plus امنیت اندروید شما را با استفاده از تشخیص چهره تان حفظ می کند. با استفاده از این نرم افزار چندین عکس از صورتتان می گیرید و در پایگاه داده آن ذخیره می کنید و از این به بعد برای بازکردن قفل گوشی، Visidon AppLock Plus چهره شما را با این تصاویر مقایسه می کند و تشخیص می دهد که شما همان شخص هستید یا خیر و سپس اقدام به بازکردن دستگاه اندرویدیتان می کند. هم چنین می توانید برای هر برنامه دلخواه این قابلیت را فعال کنید.

راهنمای نصب برنامه:
از آنجاییکه این برنامه نیاز به License مارکت دارد باید با استفاده از نرم افزار LuckyPatcher اقدام به شکستن آن بکنید و لازم به ذکر است نرم افزار LuckyPatcher نیاز به روت شدن دستگاه اندرویدیتان دارد. نرم افزارهای Visidon AppLock Plus و LuckyPatcher که در فایل زیپ قرار داده شده است را نصب نمایید و سپس LuckyPatcher را باز نمایید و Visidon AppLock Plus را بیابید و Remove License Verification را بزنید. حالا Visidon AppLock Plus به صورت آزاد در دسترس خواهد بود. آنرا باز کنید و چند نکته را رعایت نمایید: قبل از هرچیزی Set alternative unlock method را فعال کنید. در قسمت Face training چندین عکس از صورتتان بگیرید. در قسمت Security level آنرا به Maximum تغییر دهید. برای فعال کردن قفل صفحه گزینه Lockscreen-beta را فعال کنید. حالا می توانید نرم افزار را فعال کنید و این کار را با زدن تیک Enable انجام دهید. می توانید در قسمت Apps برای هر برنامه ای که علاقه داشتید این قابلیت قفل کردن با تشخیص چهره را فعال نمایید. این روش تست شده است و کاملا جواب می دهد.

منبع : http://www.androidiha.com

رمز :www.androidiha.com

برای دانلود روی ادرس زیر کلیک کنید

www.dl.androidiha.com/apps/Visidon%20AppLock%20Plus%20v1.6.0.zip

برنامه تغییر چهره رو برای اندروید گذاشتم  بوسیله این نرم افزار میتوانید از تصاویر دوستان خود یک تصاویر خنده دار بسازید. این نرم افزار بصورت اتوماتیک صورت را تشخیص میدهد و بلافاصله شکلک های خود را جایگزین میکند تا یک عکس خنده دار ایجاد کنید. همچنین تنوع در شکلک ها و و ابزار های ویرایشی برای جالبتر کردن تصاویر از ویژگی های این نرم افزار اندروید است .

منبع:http://www.freedownload.ir

رمز :www.fdl.ir

 

برای دانلود روی ادرس زیر کلک کنید

 

www.fdlserver.com/dl42/ModFace-Free-v1.20-Android-App-www.fdl.ir.exe

 

 

 

 

بازی NEED FOR SPEED Shift امروز برای گوشی های اندروید گذاشتم برای دانلود روی ادرس ریر کلیک کنید

 

www.fdlserver.com/dl47/NEED-FOR-SPEED-Shift-v2.0.29-Full-Android-Game-www.fdl.ir.exe

رمزرمز عبور فایل : www.fdl.ir

منبع: www.freedownload.ir

 

بازی Asphalt 6 Adrenaline 1.3.3 FULL Android Gameرو برای گوشی های با سیستم عامل اندروید گذاشتم در این بازی ماشین اندروید که به واقعیت تمام گرافیک و جذابیت را به نمایش گذاشته است یکی از بازی های زیبای آندروید است. در این بازی اندروید ماشین زیبا رویا های شما به واقعیت می پیوندد و با موتورسیکلت و ماشین های کارخانه های معروفی چون فراری، لامبورگینی، آریستون مارتین ، دوکاتی و سایر تولیدکنندگان معروف جهان به رقابت خواهید پرداخت.
شما در این بازی Android با رقابت و پیروزی می توانید کسب درآمد کنید و با خرید ماشین و موتورسیکلت های مختلف آنها را در گاراژ خود قرار داده و در هر بازی به هر کدام که نیاز داشتید از آن استفاده کنید. این بازی اندروید به صورت HD و با کیفیت بالا طراحی گشته است و دارای 11 لیگ مختلف می باشد که شما می توانید در هر لیگ (بر حسب امتیاز) شرکت کنید و به رقابت بپردازید. موسیقی متن این بازی نیز با همراه شدن گرافیک بی نظیر بازی بر جذابیت آن افزوده و این بازی را به یک بازی معتاد کننده تبدیل کرده است! شما دوستان هم اینک می توانید نسخه جدید بازی اندروید Asphalt 6 Adrenaline را با لینک مستقیم دانلود بازی ماشین اندروید نمایید و از آن لذت ببرید.

برای دانلود روی ادرس پایین کلیک کنید

رمز عبور فایل : www.fdl.ir

منبع www.freedownload.ir

www.fdlserver.com/dl51/Asphalt-6-Adrenaline-v1.3.3-FULL-Android-Game-www.fdl.ir.exe

About
Blog Custom

ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 508
بازدید ماه : 679
بازدید کل : 108069
تعداد مطالب : 54
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1

Alternative content


javahermarket

javahermarket

پیغام ورود و خروج